Aby w pełni korzystać z serwisu należy się zarejestrować. Można to zrobić TUTAJ
Zapraszamy także na Forum
Ten aplet jest widoczny tylko dla niezarejestrowanych użytkowników!
Strona Główna · Poradniki · Download · Forum · Linki · FAQ Czerwiec 28 2017 05:32:06
Zobacz Temat
cod2mod - Jedyny polski portal wyłącznie nt. tworzenia map i modów do Call of Duty 2 | Pomoc | Wszystko
Autor Problem z CoD2 Radiant
~Don Chris
Użytkownik

Dodane dnia 28-11-2011 18:13
Cześć po stworzeniu prostej mapy i skompilowaniu jej wyświetla się taki błąd:
writing to: C:\Program Files (x86)\Activision\Call of Duty 2\servercache.dat
Error during initialization:
script runtime error
(see console for details)
(file 'maps/mp/gametypes/_callbacksetup.gsc', line 10)

Szukałem rozwiązania w temacie http://www.cod2mod.bplaced.net/forum/viewthread.php?forum_id=7&thread_id=16 - ale mam zamknięte pomieszczenie i po dodaniu świateł nic się nie zmienia.
Proszę o pomoc!!!
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Problem z CoD2 Radiant
^Tomalla
Administrator

Dodane dnia 29-11-2011 16:17
Na pierwszy rzut oka wygląda mi to na brak skryptu mapy. Powiedzmy, że jeżeli masz mapkę nazwaną "mp_test", to w folderze \maps\mp\ powinien być koniecznie plik "mp_test.gsc", inaczej postawiony serwer z mapą nie będzie działał poprawnie. Stworzyłeś taki plik, czy odpalasz mapkę "na sucho"?


=-.-=-.-=-.-=-.-=-.-=
Stary wyjadacz CoD2
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Problem z CoD2 Radiant
~Don Chris
Użytkownik

Dodane dnia 29-11-2011 18:25
Zrobiłem plik .gsc na podstawie tego poradnika - http://www.cod2mod.bplaced.net/infusions/articles/readarticle.php?article_id=13
Także w folderze main/maps/mp mam z nazwą mojej mapy 2 pliki .map i .gsc.
Błąd wyskakuje gdy próbuje uruchomić mapę przez konsole lub program CoD2 Compile Tools (opcja Run Selected Map).
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Problem z CoD2 Radiant
^Tomalla
Administrator

Dodane dnia 30-11-2011 17:09
Coś musiałeś pokręcić. W main\maps\mp\ powinieneś mieć jeden plik <nazwa mapy>.d3dbsp i <nazwa mapy>.gsc ( + ewentualnie plik *.d3dprt, ale nie jest on potrzebny do odpalenia mapy ). Pliki Radianta ( czyli *.map ) są w folderze map_source\ smiley

1. W poradniku jest napisane że musisz wkleić do nowego *.gsc pokazany fragment kodu. Skasuj ze swojego pliku linijkę z:

maps\mp\your_map_name_fx::main();

... bo w poradniku nic nie jest napisane o tworzeniu nowego skryptu z efektami i jak takiego nie ma, jest błąd run-time. Swoją drogą trzeba będzie to tam zmienić ... smiley

2. Jak to wyżej nie pomoże, otwórz konsolę i wpisz takie komendy:
developer 2
sv_pure 0
devmap <nazwamapy>
... gdzie zamiast <nazwamapy> dajesz oczywiście ... nazwę mapy ... heh smiley Teraz jak będzie błąd, w konsoli będzie bardziej szczegółowy log, który mógłbyś wkleić tutaj.


=-.-=-.-=-.-=-.-=-.-=
Stary wyjadacz CoD2
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Problem z CoD2 Radiant
~Don Chris
Użytkownik

Dodane dnia 30-11-2011 19:17
Wielkie dzięki wszystko działa smiley

Z tymi dwoma plikami to źle się wyraziłem, mam po jednym z rozszerzeniem .d3dbsp i .gsc - razem dwa smiley
W poradniku faktycznie jest błąd i trzeba go poprawić bo nowi moderzy mogą się przez to zniechęcić.
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Problem z CoD2 Radiant
^Tomalla
Administrator

Dodane dnia 01-12-2011 16:45
Ten tutorial został przetłumaczony zdanie w zdanie z innego serwisu więc nie podlegał raczej ... merytorycznej korekcji. W zasadzie wszystko tam jest dobrze, po prostu parę rzeczy albo zostało uznanych za oczywistości, albo zostało uwzględnione w poprzednich tutorialach napisanych przez tego samego autora.

No ale zaraz, od czego mamy forum, jak coś nie działa? smiley Z drugiej strony, rzeczywiście ... ludzie raczej od niego uciekają, a powinno być wręcz odwrotnie smiley


=-.-=-.-=-.-=-.-=-.-=
Stary wyjadacz CoD2
Wyślij Prywatną Wiadomość
Skocz do Forum: